Friday, December 9, 2011

ost cinderella sister...:)

rindu kawan2 lama and rindu kat SMIK...

dah lama aq x pakai baju skola...hmm rindu rasenyer...T_T
nnty time dh msok skola,kwn2 time form1 ramai dh pindah...aq akn rindu dorang...
expecially,rahwani and tyila....T_T arghh!! rindunyer aq kat dorang....
aq x taw arr suasana time aq form2 nnty...aq dpt kwn bru ke stay kwn lame ke...hmm nyahlaa..
yg aq hrp...aq hepy ngan kwn2 aq...anyway,SMIK ttp kat hty aq...klu mak aq nk tukarkn aq skola,
aq x nak!!!!!!! 100% aq bantah abez !!!...SMIK mmg skola yg terbaik...aq syg smik slamenyer...
hope aq stay kat smik smpai aq form 5....:)

Monday, November 28, 2011

한국어 학습이 최고예요...:)

blaja bhse korea...best gilew arr tpi pening...kwn2 aq sume ckp blaja bhse korea x best...
hish ! bknnyer x best..tpi korang tu x mnt....ske hty dorg la nk ckp ape...
yg pnting...aq hepy blaja bhse korea.......aq ske...walaupown pening....
saranghae korea.......;)
한국어 최고, 내가 한국 사랑...:)

Monday, October 3, 2011

today is my befday...yeahh.......(=

ary nie aq punyer befday...bestnyer....like2.....
hahaha.....hmmmm rsenyer,,adew x yg nk bgi aq gift.....ermm........mzti adewkn..
aq x hrp kn hadiah pown.....klu korang wish pown dh cukup ok la tu....hahaha..
sooooooo epy todayyyy.......(=.....mak abah.....nnty kite makan kt luar erk.....
hahaha....cm bengap jewk........dn aq nk ucap epy befday utk diri aq......
'EPY BEFDAY', 'SANAH HELWAH', 'SEANG-IL CHUKKA HAMNIDA'....(aq pon x taw btol kew x)....hahaha.....kbhai..(=

Wednesday, September 14, 2011

kwn makn kwn !!.....T_T

perkare yg slame nie x pnh aq alami,,tlah aq alami pd hri nie...
seorg kwn yg aq anggap sprti kuarge aq sndiri,, dh khianat aq..
ko mmg x lyk kwn ngan aq,, ko PENIPU,, ko PENGKHIANAT,, dn sgala2nyer ko arr...
ko TIPU aq,, ko ckp aq nie BESFRENZ ko slamenyer,, mane JANJI ko tu..
aq nk ckp THX sbb skitkn hty aq,, 
THX sbb wat aq mcm tunggul kt skola,,
THX sbb ko TIPU aq byk kli,, dn ko jgn pasan yg aq nie buruk2kn ko.....
sbnrbyer KWN ko sendiri yg buruk2kn ko sblm ko kwn ngan dyer....
so jgn pnh ko try2 nk CKP ngan aq.......
#pompuanmcmkoniexlykadekwnlnsung!!!!!!!!

ost BOF....ss5o1..sweettt...:)

Tuesday, September 6, 2011

raye 2011 yg agak best arr...;I

ermmm...lame btol arr x bkk blog...
rindu rasenyer.....
hmm....raye th0n x laa best sgt.....
x arr sakan sgt...cm bese2 je...
just 4 hri je kt kampong.....rindunyer la kat cousin2 aq....:(
rindu nk blaja masak ngan kak tiyah...rindu nk tlg kak tiyah masak.....
kenangan tu x kn dpt aq lpekn smpai bile2......
rindu la kt sume org.....mak cik pak cik...sume aq rindu.......
tpi x pe laa.....insya-ALLAH.....th0n dpn kn ade lgy...
klu umur aq panjang arr....hrp2 pnjang......
hmm.....thon nie dpt duit raye 40 inngit je...
ye arr dh besar x kn nk duit raye....
k laa bye.......annyonghi kheseyo....have nice day...:)